Használt Audi A5

Dísztárcsa, autóalkatrész

Dísztárcsa, autóalkatrész

Az e-mail marketing számos előnye, próbálja ki ezeket a nagyszerű tippeket!

2022. március 09. - Viktor alkatrészek

Az e-mail marketing számos előnye, próbálja ki ezeket a nagyszerű tippeket!

 

Valószínűleg még sosem hallotta az "email marketing" kifejezést, de több mint valószínű, hogy már találkozott vele. Mindenhol ott van! A kedvenc cégeid több mint valószínű, hogy küldtek már neked üzenetet, amelyben egy termékről tájékoztatnak. Ez az e-mail marketing a legtisztább formában. Úgy hangzik, mint valami, amit Ön is használni szeretne? Ha ez így van, akkor olvasson tovább.

Amikor e-maileket küld az ügyfeleinek, egy kiváló javaslat, hogy alacsonyabb árakkal kövesse. Például egy olyan mondatot, amely azt mondja, hogy "Fogd meg", belekapcsolhat az e-mailbe. Ezenkívül az e-mail végén szerepelhetne egy olyan mondat, amely azt mondja: "Legyen tag, hogy alacsonyabb áraink legyenek a termékeinkre".

Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline promóciójának lehetőségét sem. Az új feliratkozók és a potenciális ügyfelek építése érdekében keressen minden lehetséges lehetőséget a hírverésre. Néhány nagyszerű lehetőséget találhat vállalkozásának kiépítésére hálózati eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.

Bár nyilvánvalónak kellene lennie, mégis elég fontos ahhoz, hogy újra és újra kimondjuk: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Mindenkitől, akinek marketing e-maileket küld, kifejezett engedélyt kell kérnie. Ez többről szól, mint arról, hogy ne próbálja meg felbosszantani őket; egy olyan címzett, aki spamnek tekinti az e-mailjét, gondot okozhat Önnek a szolgáltatójánál.

Használjon sok különböző forrást az e-maileken keresztüli marketingről való tájékozódáshoz. Könyvtárakban és az interneten egyaránt találhatsz könyveket. Azt is fontolóra veheti, hogy részt vegyen helyi tanfolyamokon vagy workshopokon a területén a releváns helyi információkért.

A spammerként való azonosításból eredő bonyodalmak elkerülése érdekében előzetesen értesítse internetszolgáltatóját e-mail marketingszándékáról. Ha egy elégedetlen olvasó valaha is feljelenti Önt, ezzel tájékoztatja internetszolgáltatóját arról, hogy marketingtörekvései jogszerűek. Az internetszolgáltatója esetleg egy olyan frissített fiókot is javasolhat, amely megkönnyíti az e-mail marketingtevékenységét.

Hogy megbizonyosodjon arról, hogy e-mail marketingje valóban segíti, és nem hátráltatja vállalkozását, fordítson nagy figyelmet azokra a spamekre, amelyeket egyszer már törölt a saját e-mail fiókjából. Nézze meg, hogy Ön maga milyen nyelvezetre reagál a legnegatívabban, illetve, hogy milyen témák miatt nyitja meg nagyobb valószínűséggel a marketing e-maileket.

Ha grafikákat épít be az e-mailjeibe, akkor gondoskodjon arról, hogy az e-mailek akkor is olvashatóak legyenek, ha a címzett úgy dönt, hogy nem jeleníti meg ezeket a grafikákat. Ennek egyik nagyszerű módja az ALT címkék használata, így a helyettesítő szöveg megjelenik, ha a képek nem jeleníthetők meg. Az is jó ötlet lehet, ha a képek nagy részét az e-mail alján helyezi el.

Ne küldjön el nyers tartalmi vázlatokat. Írja le, amit mondani szeretne, majd vágja le a szómennyiséget a felére, és írja át úgy, hogy beleférjen az új limitbe. Ezáltal olyan üzenetek születnek, amelyek a lényegre térnek. Az olvasók legfeljebb három bekezdésnél több időt szeretnének eltölteni az üzenete elolvasásával, de talán még azt sem.

A marketingkampánya részeként kiküldött e-maileknek üdvözlő, személyre szabott hangnemmel kell kezdődniük. A tárgysorba és az üzenet elejére írja be a címzett nevét. Ezáltal ügyfelei fogékonyabbnak fogják érezni az üzenetét, és nagyobb valószínűséggel fogják pártfogolni vállalkozását.
Folyamatosan finomítsa e-mail listáját. Tartsa jól védve, és győződjön meg róla, hogy minden cím, amely szerepel a listán, jó cím. Egyetlen rossz cím teljesen szabotálhatja a kampányodat és esetleg a vállalkozásodat is. Menjen végig a listáján, és kérdezze meg, hogy miért szerepel az a cím, és mit jelent a kampánya számára. Így jobb eredményeket érhet el a kampányával.

Tervezze meg előre az e-mailjeit. Vedd figyelembe, hogy ember vagy, és hogy hibázni fogsz, amikor e-mailt készítesz. Ezt a felismerést szem előtt tartva hagyjon elegendő időt arra, hogy átnézze, átdolgozza és szerkessze az e-maileket, mielőtt elküldi azokat a feliratkozóinak. Ez segíthet elkerülni sok hibát az e-mailjeiben.

Programozza e-mail üzeneteit úgy, hogy a címzett neve szerepeljen a tárgysorban vagy az üzenet szövegében. A címzett nevét tartalmazó e-mail üzenetet sokkal személyesebbnek fogja érezni. Ez a marketinggel való kapcsolat érzése hajlamossá teszi őket arra, hogy elolvassák az e-mailt, és nagyobb valószínűséggel követik az abban található linkeket.

Böngésszen az online készletkatalógusokban, hogy kreatív elemeket találjon üzeneteihez. Olcsó vagy akár ingyenes képeket, sőt videókat is találhat. Ezek mind webkészek, és könnyedén alkalmazhatja őket e-mail marketingkampányában. Bár az olvasó figyelmét maximum három bekezdés erejéig tarthatja meg, ezek a kreatív elemek sokkal nagyobb játékteret biztosítanak Önnek.

Használjon megfelelő betűtípust az e-mailjeiben. Vegye figyelembe, hogy nem minden betűtípus támogatott minden számítógépen. Használj egy általános betűtípust. Próbálj meg nem olyat használni, ami nehezen olvasható vagy különösen szakszerűtlenül néz ki. Egy rossz betűtípus arra késztetheti az embert, hogy elolvasás nélkül elutasítsa az e-mailjeit.

Körülbelül kilenc hónap elteltével kérje meg a feliratkozóit, hogy erősítsék meg újra, hogy szeretnének e-maileket kapni Öntől. A megtartás trükkös lehet, de az e-mail listáján lévők értékelni fogják, hogy megkérte őket, és kevésbé valószínű, hogy leiratkoznak. Az újbóli megerősítési folyamatból azt is megtudhatja, hogy mely olvasók hűségesek Önhöz.

Hozzon létre egy azonnal működő leiratkozási linket. Ha egy ügyfél leiratkozik a listádról, akkor ez legyen az utolsó levél, amit tőled kap. A mai számítógépes világban nincs mentség arra, hogy a leiratkozás ne legyen azonnali. Azok az ügyfelek, akik a leiratkozás után továbbra is kapnak leveleket, valószínűleg spamként kezelik ezeket az e-maileket, és ennek megfelelően reagálnak.

Miután számtalanszor találkozott az e-mail marketinggel, végre tudja, mi az. Egyszerűen fogalmazva, az e-mailek médiumának felhasználása arra, hogy üzeneteket küldjön akár a jelenlegi, akár a jövőbeli ügyfeleknek, kizárólag marketing céllal. Most, hogy már tudja, mi ez, használja ki a saját e-mailjeiben!

 

1.  https://bit.ly/3CVDRLs

2.  https://bit.ly/3IEFb6N

3.  https://bit.ly/3IrjnLH

4.  https://bit.ly/3N0g5lY

5.  https://bit.ly/37G3Mep

A bejegyzés trackback címe:

https://disztarcsak.blog.hu/api/trackback/id/tr7117776454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása